Politika jakosti

Politika jakosti

Zavedení Systému managementu jakosti (SMJ) dle normy ISO 9001 a Systému řízení bezpečnosti informací (ISMS) dle normy ISO/IEC 27001 je strategickým rozhodnutím vrcholového vedení naší organizace.

Úspěšné vedení a fungování organizace vyžaduje systematický a transparentní přístup k řízení, který zajišťuje nejen vysokou kvalitu služeb, ale také bezpečnost a důvěrnost informací.

Naším cílem je efektivně a účinně identifikovat a naplňovat potřeby a očekávání zákazníků – při zachování nejvyšší kvality, ve smluvně dohodnutém čase a za odpovídající cenu. Zároveň klademe důraz na ochranu informací, které nám byly svěřeny, a řízení rizik spojených s jejich zpracováním.

Tento závazek je nedílnou součástí práce každého zaměstnance. Je to princip, který uplatňujeme při realizaci služeb i ve všech kontaktech se zákazníkem.

Veškerá technická řešení projektů, která navrhují naši pracovníci, vycházejí z nejnovějších vědeckých poznatků a aktuálních technologií. Jsou založena na principech neustálého zlepšování kvality i bezpečnosti poskytovaných služeb.

Špičková technická řešení spolu s jejich bezchybnou realizací tvoří základní pilíře kvality a důvěryhodnosti našich služeb. Bezchybnost zajišťujeme kvalifikací našich zaměstnanců, moderním technickým vybavením, znalostí technologií a detailním popisem procesů.

Procesní přístup, který spočívá v řízení vzájemně propojených činností a efektivním využívání zdrojů, nám umožňuje dosahovat vysoké výkonnosti a spolehlivosti – jak v oblasti kvality, tak i bezpečnosti informací.

Politika jakosti společnosti Autel [PDF]

ISO certifikat 9001

ISO 27001

Poslední události

Všechny aktuality